Het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Top - WaarBenJij.nu Het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus Top - WaarBenJij.nu

Het vertrek uit Athene

Door: Mirte van Leijenhorst en Mara van der Kuij

Blijf op de hoogte en volg Theseus

14 Februari 2010 | Griekenland, Athene

Omdat wij 18 jaar geleden de oorlog tegen Kreta hebben verloren, eist koning Minos nu dat om de 9 jaar 14 kinderen (7 jongens en 7 meisjes) naar Kreta te komen en gevoerd moeten worden aan de Minotaurus.
Als iemand van Athene het voor elkaar kreeg om met blote handen de Minotaurus te doden, zou koning Minos afzien van de eis.
Daarom bood ik me aan om met 13 andere kinderen naar Kreta te gaan.Ik was van plan om de Minotaurus te gaan doden.
De volgende dag stond het vliegtuig al klaar om te vertrekken met ons naar Kreta te gaan. Mijn vader zei nog snel tegen mij: ''Je moet beloven dat als het lukt om de Minotaurus te doden, je een witte vlag op het vliegtuig moet zetten, als het niet is gelukt een zwarte vlag.''
Toen vertrokken we.

  • 14 Februari 2017 - 08:55

    Theseus De Held:

    Ziek inspirerend

Tags: #opreis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben een sterke man die iedereen kan verslaan, oftewel ik ben een held.

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 93751

Voorgaande reizen:

14 Februari 2010 - 02 Maart 2010

De Minotaurus verslaan in Kreta

Landen bezocht: