De reis richting Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Top - WaarBenJij.nu De reis richting Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Top - WaarBenJij.nu

De reis richting Kreta

Door: Mirte van Leijenhorst en Mara van der Kuij

Blijf op de hoogte en volg Theseus

15 Februari 2010 | Griekenland, Kreta

Ik zat in het vliegtuig met de kinderen. Ik merkte aan de kinderen dat ze erg bang waren en stelde ze gerust. Het werkte niet echt, maar wel een beetje, omdat ze meer vertrouwen in me kregen.
Ik vroeg de knappe stewardess om wat drinken, ze keek zo lief in mijn ogen en ik werd op slag verliefd op haar. Ik zag aan de stewardess dat zij ook op mij verliefd was.
De stewardess kwam met het drinken en fluisterde tegen mij: ''Ik vind het ook niet goed wat er met jullie gaat gebeuren, ook al is dit Kreta Airlines en kom ik uit Kreta. Ik zal jullie helpen! Ik zal Daidalos, de maker van het labyrint, om een tip vragen hoe jullie uit het labyrint kunnen komen. Ook zal ik jullie een GPS vinden om het wat makkelijker te maken om uit het labyrint te komen. Als jullie levend en wel uit het labyrint komen zal ik met j trouwen Theseus!''
Ik vond dit een super goed idee en ging akkoord.
De vliegreis duurde maar kort en we kwamen aan in Kreta. Toen we aankwamen duwde de stewardess een GPS en een walkietalkie in mijn handen, ze fluisterde nog snel: ''Je kan me bereiken via de walkietalkie. Ik laat je de tip nog weten. Ik heet trouwens Ariadne.''

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Ik ben een sterke man die iedereen kan verslaan, oftewel ik ben een held.

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 93756

Voorgaande reizen:

14 Februari 2010 - 02 Maart 2010

De Minotaurus verslaan in Kreta

Landen bezocht: